View Single Post
mentalmelt: Hele historien er full av selvmotsigelser og TS går langt i å bekrefte at hun var overstadig beruset. Politiet har også observert TS tidligere på kvelden.

"Meg og veninnden min setter oss i taxien, men jeg sliter med å huske adressen til hvor vi bor da vi ikke har bodd her så lenge."
"Men hvorfor henter politiet meg ut av taxien når vi allerede er på god vei til å kjøre hjem? "

Er de virkelig på god vei til å kjøre hjem når det blir dytting og kjefting i taxien, og når ingen vet adressen de skal til?
Hva med taxisjåføren? Kanskje er det han som har tilkalt patruljen fordi passasjerene krangler og er altfor fulle?


"samboeren min prøver å si at han må ha nøklene og bankkortet mitt som ligger i veska mi for å komme seg hjem. De blir sendt hjem i taxi hvor en annen venn måtte betale."
"Når jeg går for å ta ut penger av banken merker jeg at jeg har med meg feil bankkort. Nemlig det som var sperret."

Hvorfor brukes dette som ett argument når kortet uansett var sperret? Og hvordan betalte TS og typen for seg på byen? Eller i taxien de skulle ta hjem?


"Da vi ankommer sentrum er jeg veldig full."
"Jeg drakk en shot og hadde et par øl, til jeg blir kastet ut."
"Vi ankommer taxikøen og får komme forran fordi jeg var veldig full"
" jeg knuffer litt borti henne og dytter henne unna ansiktet mitt og sier ja."
"Ida får en sjanse til å roe meg ned og få meg hjem"
"Jeg skriker og forstår ikke hva jeg har gjort galt"
"skrek, gråt og hylte. Jeg slo og spente veldig mye på døren også. "
"Det rare er at jeg ikke husker noen ting om at jeg har vært voldelig. "
"Politiet skal jo være greie mennesker"

Hva er løsningen her da? Det er jo tydelig at TS ikke lot seg roe ned.

Selv om jeg ikke var til stede, og vi kun har én side av saken så ser jeg det veldig klart for meg bare av å lese innlegget.
Her er det jo ganske tydelig at jenta måtte fjernes fra byen, når hun ikke en gang klarer å gjøre rede for hvor hun bor. Og hvor var typen når de skulle ta taxi? Hvorfor kunne ikke han oppgi adressen?
Det må ha skjedd mye mer enn bare det som står i innlegget.

Om politiet har brukt unødvendig mye makt kan jeg ikke si noe om (ett blåmerke kan like godt stamme fra når hun slo og sparket i dørene), men det som er ganske tydelig er at TS har vært altfor full på en offentlig plass og forstyrret "ro og orden".
Så jeg vet ikke hva som er poenget med innlegget annet enn å få sympati.

hvordan mener du politiet skal behandle en full person som fysisk angriper venninnen, ikke husker hvor hun bor, blir kastet ut av ett utested, hun hyler og gråter og i tillegg begynner å slå og sparke i dørene på politibilen?

Hun burde være glad at hun ikke har angrepet politifolkene og fått det også på seg.
Sist endret av Cybergasm; 12. desember 2016 kl. 14:46.