View Single Post
Redpilled alfahann
391
Sitat av tihihihi Vis innlegg
Holder også en knapp på law of large numbers. Og når ble det arrogant å ikke "lære seg sjekking"?
Vis hele sitatet...
Det er arrogant å tro at ingen av verdens 3.5 milliarder menn kan lære deg noe som helst som kan gjøre deg mer attraktiv. Det er arrogant og ekkelt å framstille seg selv som så attraktive at bare tanken på å gjøre noe for å få noen andre til å like deg er fremmed. Ingen går bort til en person de er interresert i og spør direkte om sex. Andre strategier tas i bruk. Jeg ser ikke helt hvorfor det er en uting å lære fra folk som vet hvordan man går fram.

Sitat av tihihihi Vis innlegg
Det er vel både mer arrogant, kynisk og falskt å forandre atferd kun for et ligg sammenlignet med å være seg selv.
Vis hele sitatet...
Det er ikke en selvfølge å ha et kjærlighetsliv eller sexliv i det hele tatt for en betydelig andel av den mannlige befolkningen. Om du synes det er bagatellmessig å ha ett aktivt kjærlighetsliv eller ikke kan du jo for eksempel si fra til homoaktivister i Saudi-Arabia at de kjemper for noe totalt uviktig. Så slipper de å fortsette det tullet de driver med i framtiden.

Sitat av tihihihi Vis innlegg
Menneskeverd måles ikke i antall ligg.
Vis hele sitatet...
Det har jeg heller ikke sagt. Jeg tror derimot at muligheten til å ha ett sexliv og et kjærlighetsliv er ganske viktig for at mennesker skal ha det bra. Da er det ekkelt med menn, som gjerne ikke får seg noe særlig, som framstiller det som en bagatell å få med seg noen hjem fra byen. Det er det ikke for de aller aller fleste.

Sitat av tihihihi Vis innlegg
Skulle likt å se statistikk på hvor lenge forhold med en slik begynnelse varer, samt andelen sosiopater i denne subkulturen.
Vis hele sitatet...
Alle som har forsøkt å sjekke opp noen er altså potensielle sosiopater...
Gode gud!
Sitat av tihihihi Vis innlegg
Det er vel egentlig mest synd på voksne "pick up artists" som trenger en bruksanvisning for å skaffe seg et ligg...
Vis hele sitatet...
Ja, det er fryktelig synd på voksne menn som har sex med mange pene unge damer... Ikke på den betydelige andelen som ikke har det.