Tråd: Er jeg alene?
View Single Post
Sitat av Sol-Nede Vis innlegg
Er ny her inne, og tenkte faktisk å prøve skrive litt. Møte mennesker og faktisk føle at jeg er en del av denne verden. Jeg er 23 år, og er ganske lost her i verden.
Vis hele sitatet...
Velkommen til forumet. Kommet litt over den samme åpenbaringen som deg de seneste årene. Hvor lite jeg faktisk forstår om hva jeg er og hvor jeg er. Og noen ganger får jeg disse øyeblikkene hvor jeg tenker "Hvor er jeg, hva er jeg, og hvorfor i helvete er "jeg" her?." Jeg tror folk flest er mer lost i denne verden enn de selv forstår, inkludert meg selv.

Synd at du føler du ruser deg vekk fra virkeligheten og dårlige minner. Anbefaler deg å prøve å gjøre noe med det. Det blir dessverre ikke bedre, og problemene forsvinner ikke på magisk vis av seg selv. Det er mer sannsynlig at det ender med årevis i hasjtåka, hehe. Ikke det at jeg hater på weed, røyka hver dag i noen år nå. Prøver å trappe ned nå da!

Vet ikke helt hvor du er i verden når det gjelder hardheten av stoffer, og hvor ofte du ruser deg. Men jeg synes ikke at det å røyke bryter med å være en oppegående, velfungerende sosial person. Er uansett ikke noe særlig å føle at du ikke kan være deg selv med dine venner. Hvis du føler deg tvunget inn i et dobbeltspill kan du kanskje prøve være mer ærlig om hva du føler og tenker om ting?
Sist endret av Duun; 29. januar 2015 kl. 23:39.