View Single Post
skjønner alt for godt hvordan du har det..har selv hatt smerter,mer eller mindre daglig, i over 15 år.. gådd i lange perioder på tramadol/nobligan ,før jeg spurte,åfikk oxycontin,pga bivirkninger på nobligan..bynte med 20mg i døgn,men fant umiddelbart ut at det ikke dempet smertene på langt nær nokk..så tok det opp på neste time,å fikk så 40..det funket "greit", så holdt meg til den dosen,å sa tom til legen at jeg ikke vil ha høyere!(hadde en dritgrei lege da..) lå lenge på den dosen,mer eller mindre,,fram til rundt nyttår2019/2020,da en lege fant på at jeg måtte trappes ned...øsnket det ikke selv,å har hatt en langsom å til tider kjiip nedtrapping..ikke alvorlige abstinenser på så sakte nedtrapp.,men er sliten å utmattet,.trapper ENDA ned nå!! :0.har en gang før bråsluttet fra 40mg,å var uten i 3-4uker,pga en dritlege, å det var helvette.,endatil å ta meg av unge å sånt...driitabstinens å syk,med smerter i 4 dager,så var det bare slit å utmattet (og smerter)resten av ukene..har gådd fra ene etter den andre vikarlege de siste årene...å slik medisin kommer heelt ann på hvordan legen er ifh til det..