View Single Post
Sitat av Villravnen Vis innlegg
Noen folk vil alltid tvile... Lions mane er ekte saker
Vis hele sitatet...
Sant! Det er deres tap. Jeg forsøkte bare å spre ordet..

I dag på jobb ble jeg konfrontert med noe jeg hadde gjort galt og helt ut av det blå så kom jeg med det beste svaret noensinne og forklarte det 100% perfekt bort pga den mentale klarheten jeg får av lions mane. Haha ble sjokkert selv. Hadde aldri klart det før. Blir nesten litt høy på meg sjæl haha. Håper bare denne effekten virkelig er ment å vare

Sitat av Castaneda Vis innlegg
Funker sikkert den men prisen var nå stiv synes jeg. 47 dollar med frakt. Og toll på toppen? Tror nok du sparer mye om du handler lions mane på fex tights.no
Vis hele sitatet...
Den er norsk så det er uten toll! Ja, det er stivt, men syntes ikke en prislapp på mental klarhet, fokus og hukommelse er noe å snakke om. Jeg får livet i gave. Nyta sin lions mane er billigere og også norsk. Nå om dagen kombinerer jeg begge to. Mulig det hjelper så bra fordi jeg tar relativt mye

Tights sin er ekstremt lavkvalitet. Det er penger ut av vinduet. Prøv heller nyta, ahun eller se om den svenske på reachgenius.se kommer tilbake.
Sist endret av Laban22; 9. januar 2022 kl. 00:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.