View Single Post
Sitat av wiftah
Ja, det funker og røyke blåvalium, knus det til pulver og pland det med ferdig mekk så hiver du det i pipa.. Funker ikke sinnsykt men funker greit lissom..




De fleste blåvalium blir produsert i østeuropa, vaffal de vi har her i norge.. Og husk at de blir ikke laget under overvåkede steder, blir produsert ulåvlig i alle land. Valium får man på resept i mange land og de er lovlige, men blå valium har egentlig ikke noe med valium og gjøre..
Før trodde jeg blå var sovepiller, men det er ulåvlige piller som produserers av privatpersoner i østeuropa sammen med mange andre piller som knips osv..

Har akk blitt bøsta av snuten for det ene og det andre så jeg kan endel om det greine her nå hehe..
Vis hele sitatet...
Du kan de greiene her? Da må jeg nesten spørre, hvordan i all verden har du komme frem til at 10mg diazepam(de blåe, produsert av bl.a. Roche) ikke har noe med valium å gjøre? det er jo DETTE som ER VALIUM!

Virker som det har blitt en trend å bare slenge inn et innlegg uten å ha noe som helst peiling på hva man prater om...
Sist endret av busemann; 23. november 2006 kl. 14:07.