View Single Post
Glassene funker ofte (har opplevd null funk et par ganger, alle gangene nylig) og i de som funker må det være noe virkestoff, enten klonazepam eller et annet benzo. Med lang halvveringstid, for å likne på rivotril.

Var helt borte vekk og fant på sprell i 48 timer på rivoene fra glassene for 4-5-6 måneder siden, så de var definitivt gode.

Nå er rivotrilen mye dårligere(!), men heldigvis er det mer diazepam (valium og utlandske 10mg) og Ksalol (alprazolam) på brett enn før <3 De er gode!! Og funker bedre til min bruk enn rivo..!

Rivotril har ødelagt mye for mange. Glad jeg har sluttet med akkurat dét benzoet.

Skjønner ikke at folk flest ikke har skjønt for lengst at rivo alltid er utenlandsk og i (gjetter nå) 90% av tilfellene er underdosert eller dosert med noe annet RC-benzo. Sjekk ut en ekte apotekrivotril så ser du at ALT på gata er noe annet. De ser helt ulike ut på trykket (skriften) og konsistensen.

Står forresten det samme på alle glassene jeg har sett også, burde ikke noen batch-nummer variere eller hvertfall NOE på glasset? Alle er prikk like på etiketten.
Sist endret av krystallkongen; 17. juli 2018 kl. 01:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.