View Single Post
Trådstarter
174
Sitat av wickedfreak Vis innlegg
Dette må jeg si dere fikset bra! Kult
Vis hele sitatet...
Thanks!

Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Jeg husker jeg så traileren og ble nysgjerrig og fikk lyst til å se mer, nå har jeg sett første episode, og har ikke lenger like lyst til å se mer.
Jeg bestemte meg for å prøve å overse norsk-engelsken og tenkte at det er ikke så ille som andre skal ha det til, og satte meg til rette for å se.
Det gikk vel ca 5 min, så begynte engelsken å plage meg, når jeg var ca halvveis, glemte jeg meg og byttet kanal på TV (ville se om det var noe annet som var mer spennende).
Jeg syne også historien ble litt vel "kunstnerisk" til tider og regner med at det er meningen å forklare de løse tråden som dukker opp i kommende episoder, men for min del, var det lite som gjorde at jeg ville se neste episode.
Og synes dere burde funnet på en bedre forhistorie til hvorfor han ender opp med å jobbe som klovn, men...

Jeg synes også dere har gjort veldig mye bra, blant annet traileren syntes jeg var veldig bra og filmingen er for det meste bra, og ikke minst, dere har faktisk fått til å lage en hel episode.
Så stå på, har tro på at at dere kan få til mye bra.
Vis hele sitatet...
Setter stor pris på tilbakemelding. Jeg tror det største problemet i piloten er manuset, hvorav målet til hovedpersonen ikke er definert godt nok. En pilot må etablere så vanvittig mye, så vi valgte å vente med å vise HVORFOR han havnet i fengsel til episode 2, en artig historie hvor Tim er grunnen til at Gary sitter inne. Takker igjen for tilbakemelding, settes stor pris på!

Sitat av Pettiz Vis innlegg
Sett den nå, er imponert :-) Vil gjærne ha episode 2.
Vis hele sitatet...
Den jobbes med! Manus er i boks!

Sitat av Realist1 Vis innlegg
Ser de har leid et RED-kamera, i alle fall. Det pleier ikke å være billig. Men blir steike bra bilde, da!

Personlig er jeg nysgjerrig på hvordan dere redigerer det? Hvilket program, hva slags maskin osv..?
Vis hele sitatet...
Haha, så sant så sant. Red one og Red Epic. Vi er unge, så vi er kanskje litt overfiksert over å skjule alderen vår. Men som du sier, det blir noen vanvittig gode bilder

Vi klipper i Adobe Premiere Pro, og gjør effekter i After Effects. Har en CGI-artist fra Nederland som jobbet i 3DSMax til fengselbildene i åpningen Alt klippes på en Mac Pro fra 2013, på den tiden utstyrt med det sterkeste av det sterke! Duger godt, men kunne trengt mer RAM, gitt.

Sitat av JaxMackey@420 Vis innlegg
HAHA lættis greier.. God jobb gutta! Fortsett for F. =D


*OneLove*
Vis hele sitatet...
Takk!

Sitat av Ruh Vis innlegg
Mitt forsøk på konstruktiv kritikk:

Positiv:
- veldig profesjonell produksjon og god redigering
- nesten kunstnerisk filmet
- sitter med inntrykk av en kvalitetsproduksjon

Negativ:
- Prøver å finne ut hvorfor jeg ikke likte det. Noen har nevnt engelsken, jeg tror ikke det er det. Mulig det er dialogen? Føles litt kunstig, og lite troverdig?
- humor er forskjellig og den traff ikke meg med apekatten. At Clowne springer rundt han en eller to runder før det blir en jakt gjorde at jeg mistet helt interessen. Da gikk den fra "kan være artig", til "dette ble for dumt".


Uansett var dette dritbra gjennomført. Men dessverre tror jeg dere er et stykke ifra Netflix. Håper jeg tar feil.
Vis hele sitatet...
Setter stor pris på kritikk, og ikke minst hyggelige ord! Som nevnt i en tidligere post tror jeg grunnen til at interessen "dabber av" er fordi hovedpersonen ikke har noe tydelig definert mål. Med en tydelig retning i serien tror jeg det blir lettere å henge med Haha, joa, han løper kanskje en gang for mye - men vi likte det så godt, haha. Takk igjen!

Sitat av Mozzie Vis innlegg
Imponerende bra filmet/klippet men savner bedre dialog, syns introen var best selvom snuten i skranken kanskje kunne ha gjort en bedre jobb. Ihvertfall det blinket, det blinkset helt :P
Vis hele sitatet...
Takker og bukker. Alltid rom for forbedring
Sist endret av Jardoss; 3. juli 2014 kl. 20:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.