View Single Post
Trådstarter
174
Sitat av Tihi Vis innlegg
For min del så ødelegger det veldig at det er amerikanske trekk (humor, referanser o.l) i serien, når den så tydelig er satt i Norge. Jeg synes det ødelegger troverdigheten og oppleves som ganske meningsløst, noe også andre seere i andre land kanskje vil bite seg merke i.

Selve filmingen skal sies at jeg synes er veldig bra! Dere har fått gjort mye ut av det lille budsjettet dere har
Vis hele sitatet...
Skal sies at ikke målgruppen er nordmenn! Flere her i verden enn kun oss i Norden! Så langt har ingen utenfor grensene våre sagt noe på det. Setter stor pris på hyggelige ord!

Sitat av agsel Vis innlegg
Jeg har bare sett 4min. av episoden nå, men jeg er allerede overbevist!
Vis hele sitatet...
Haha, kom du deg gjennom til slutten?

Sitat av Debet Vis innlegg
Om jeg ikke hadde vært norsk hadde jeg aldri tenkt tanken om at dette var filmet i Norge.


Serien blir ikke noe dårligere bare fordi den er filmet i Norge. Seriøst, skjerp dere.
Vis hele sitatet...
Haha, takk for støtten (Y)

Sitat av GreenRay Vis innlegg
Har ikke sett episode 1 enda, men mener å huske at jeg likte tralieren som ble postet for en stund siden.

Når det gjelder finansiering; har dere vurdert Kickstarter? Indegogo?
Vis hele sitatet...
Du får si ifra når du har sett den, leter etter kritikk

Det koster mye å lage en episode, selv uten å betale noen, så når vi dermed skal begynne med lønn til alle i prosjektet stiger budsjett betraktelig. Kickstarter er absolutt en knallidé, men usikker på om vi klarer å få nom penger inn :/ Målet er derfor etablerte selskaper med ordentlige midler. Så blir det gjort skikkelig!

Takk igjen,
Jarand