View Single Post
Trådstarter
174
Sitat av Fleff Vis innlegg
Humoren, filmingen og klippingen er veldig god syntes jeg!

Det eneste som trekker litt ned er engelsken, som er sagt litt før i den andre tråden så jeg. Greit nok med dårlig aksent, men når man hører veldig godt at det er veldig norsk-engelsk, og visse formuleringer kunne vært bedre. Av en eller annen grunn likte jeg ikke engelsken til sjefen til Clowne(Men antar han er ute av bildet for en stund?)

Ellers så gleder jeg meg om en evnt episode 2 vil komme!
Vis hele sitatet...
Sjefen til Clowne skulle jo ha en absurd aksent, haha, men tror dette med engelsken vil for alltid være noe vi på Freak er litt uenige om. Den har dog blitt bedre, enn mitt tidligere arbeid (om du har sett noe av det)?

Herlig med episode 2! Hyggelig! Hjelp oss å spre ordet, så kanskje det skjer

Sitat av Turbolego Vis innlegg
Ooooog... du er på reddit.

The first episode of "Clowne" has been released for free on vimeo.com

Det var jo hyggelig.
Vis hele sitatet...
Ey, stilig!

Sitat av Duckie Vis innlegg
Er det Daniel H rundt 8:40? Danvik payed off, hehe. Angående engelsken er det sant som Fleff sier, men for min del ble jeg vant med det fort.
Personlig syns jeg anslaget var litt svakt, men det tok seg opp med apa.
Jonas Brothers, ja, jævla aliens. Morsomt subplot han russern(?) kom opp med.
Fin etterbehandling hva gjelder fargerom, hvitbalanse og kontraster.
Av en eller annen grunn syns jeg det er veldig morsomt når Clowne prøver å fortelle roommaten sin om jenta og han bare røyker. Koringa gjør det enda morsommere. Og så bare "she has a dick?!"
Den handa var litt vel avslørende, bortsett fra at jeg først tenkte at dere skulle 'fortelle' at han tok overdose... på gress.
Hæ, et tre som jobber for JB?
Liker innstikkene i saktefilm der det skjer ting, men ingen sier noe.
Hvordan fant de adressen, søkte de på '911' på nettet etter nummeret?
Vis hele sitatet...
Haha, det er Daniel ja!
Hyggelig at du likte de små detaljene, settes alltid pris på. Godt poeng med 911, rett og slett en liten feil vi klarte å overse. Tanken var at nummeret ble sporet, men det skulle vi jo ha vist.

Interessert i en episode til?
-Jarand