View Single Post
Sitat av Hydroide Vis innlegg
Ga deg kp med en feil..
Jeg har vært fornøyd, har ikke merka noe bismak. Kan være jeg hadde flaks med de jeg har bestilt,mrn har vel prøvd 3 forskjellige uten problem.
3-12mg evt så selges det nikotin shots.
Vis hele sitatet...
Takk, selv om det var utilsiktet. Ingen ulykker, ingen tilfeldigheter er det noe som heter, kan ligge noe der.

Det jeg pleier å bestille er varemerker merker ofte men hvis det fra Ebay smaker helt greit nok og gir mer for pengene kanskje det blir en bestilling. Får først se litt på utvalget der så ta det derifra for det er vel noe jeg må vurdere for kan vel fort spare noen penger.

Sitat av First-Price Vis innlegg
Bestiller nikotin blanding(uten smak) fra pink-mule.com og kjøper essenser i Norge.
Vis hele sitatet...


Hvor mye nikotin?

Pleide å bestille 1 liter med 36mg nikotin uten problemer for noen år siden men slutta når pakkene med nikotin ble beslaglagt av tollerne.

Dette skjedde når de tåpelige EØS-reglene ble innført som gjorde at plutselig var bare flasker på 10 ml lov å bestille. Ja, frustrasjonen var nesten så høy da at jeg gå til nærmeste betongvegg å stanget på meg noe alvorlig.

Jeg kan dra akkurat når det måtte passe på min lokale dagligvare å fylle handlekurven så full av tobakk jeg bare hadde orker.. ingen grenser der nei. 10 ml e-juice blir som en dråpe vann i atlanterhavet i forhold så blir nesten for dumt å sammenligne en gang. Når i tillegg det i landet dør 5100 MENNESKER i året av røyking da synes jeg det er lite omtenksomt at e-juice er gjort lite tilgjengelig og en vare som tobakk inneholder over 9000 giftstoffer! Du trenger du bare å ta på skoa å kjøre/gå på nærmeste dagligvarebutikk å kjøpe så mange du mange du måtte trenge, ja hele handlekurven om man ønsker.


Ja kan nesten lure på om Stortinget er overfylt av politikere med vrangforestillinger om e-sigaretter når vi ser det er behandlet mer helseskadelig i lovverket enn tobakk(5100 døde) og alkohol. Ja, det henger ikke på greip og er direkte helseskadelig for befolkningen. Deres valg burde de ta inn over seg og innse de alvorlige konsekvensene deres politikk har ført til mht. dødsfall og at mørketallene kan være betydelig.

Mods: Innlegget holder seg innenfor tema og føler det jeg vil si er relevant og sier noe om konsekvensene lovverket for e-juice med nikotin har å ser sammenligningene jeg har gjort. (Slett hvis dere mener det ikke følger regelverket.)

Ja de fleste skjønner at det mye ord og lite handling blant politikerne som er første dem lærer i yrket.
Så sa vel også Jens Stoltenberg i sin tid om politikeryrket at: Det å være politiker handler handler om å si så mye som mulig mens man sier så lite man klarer om et spørsmål... :confused

Ja innlegget har enkelte overdrivelser som virkemiddel da jeg lettere får fram hvor bakvendt ting er noen ganger og plasseres der den hører hjemme for det er bedre å legge fram i lyset en gang for mye så flere får med seg et sånt lovverk og statistikk.
Sist endret av Pentiax; 21. august 2018 kl. 20:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.