View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, er relativt ny til Opiater. Har hatt en periode med mye bruk av tramadol og fant sterk rus i det etter å ha tatt det noen ganger, også oxynorm i svake doser andre ganger. Fikk nylig tak i litt Reltebon (60mg depot), fikk beskjed om å sorte de, noe som gikk imot det jeg leste på internett. Til tross for hva jeg leste så fikk jeg en god buzz av å snorte ca 15mg (halvt år siden sist inntak av tramadol eller oxy). Men merket at jeg gikk høyt opp i doser allerede på dag to, vet at man får fort toleranse, men på dag to så tok jeg ca 50 mg reltebon og 1mg Xanax, sammen med litt weed. Fikk god rus, men ble litt bekymret over hvor høy dose jeg tok.
Så jeg har noen spørsmål angående akkurat dette.

1) Leste at man ofte må høyere opp i doser på reltebon, er dette sant?

2) Om jeg skulle tatt Lyrica / neuro ved siden av reltebonen, hvor mye lyrica og hvor mye reltebon måtte jeg tatt for å holde meg unna OD (med nevnt toleranse). Og vil det å forsterke rusen med f.eks lyrica høyne toleransen min enda mer? Eller vil det spille som en ineffektiv tredjepart på toleransen?

3) Noen erfaringer med å ta coke/speed eller andre "uppers" under rusen? Liker en god blanding av litt av hvert, sender meg helt vekk og chiller maksimalt. Føler dere med mer erfaring at dette nuller ut rusen eller gjør rusen mer digg?

4) Kan jeg, og evt når burde jeg redusere Reltebon. Leste på noen tråder at det er forskjellig fra IR og ER piller om når man burde redusere. Både oralt eller snorte det.