View Single Post
Litt off-topic:

Hvis du ønsker en mer "trippy" mindstate og få noen visuals/små halliser går det å røyke cannabis i mens man har tatt MDMA for å få dette. Jeg tar ikke MDMA uten å ha minst en grammer med god cannabis liggende. Min erfaring med kombinasjonen har alltid vært fantastisk, har konsumert hasj-kakao når peaken nærmer seg slutten og har blitt sendt rett tilbake i "himmelen" (Noen ganger forbi nivået til peaken) 1 times tid etter konsumeringen. Føler denne biten av turen er minst like deilig som oppturen, jeg liker å si at det er som et utenomjordisk signal som blir sendt inn i hjernen min. Jeg ligger i flere timer med øyne igjen, og har et slideshow av figurer og ting jeg aldri har sett før. Dette synes jeg er kjempegøy. Cannabisen gjør at jeg ikke enser nedturen, og ligger med en varm trygg følelse under det hele til jeg sovner.

Men igjen er bare dette min erfaring, jeg har sett en venn av meg få panikk-anfall med suicidal-fokusert tankekjør. Han måtte jeg trøste og prøve å "bære i land". Så helt forferdelig ut, han røyker ikke lengre når han tar MDMA fordi det utløser samme greia.

Alle er forskjellige og kan reagere forskjellig, alltid prøv deg forsiktig frem. Spesielt når du kombinerer rusmidler.