View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bobben79 Vis innlegg
Hei!
Nødbolig vet jeg ikke noe om, men om du sjekker Finn.no for steder til leie og klarer gå på visninger og få en leiekontrakt, så skal jo NAV betale husleie. De har maksbeløp PR. Mnd de dekker, men vet om noen som har fått dekket noen lapper over maksbeløp også, etter samtaler med saksbehandler.

Du er på god vei allerede høres det ut som, ting tar tid men tror du kommer til å klare deg fint! ��

Og hey; går du på en sprekk, så gjør du det. Men man trenger ikke sprekke flere dager, uker, osv i strekk og fullt kjør igjen, går faktisk an å klare å la det bli med den ene smellen el hva du nå gjør når du ruser deg...
Mvh Bobben
Vis hele sitatet...
Takk for tipset! Problemet er vel bare det at jeg er redd at kommunen kommer til å bruke enda lengre tid med søknaden til bolig visst de ser at jeg har tak over hodet.. det er en grunn til at jeg ikke har folkeregistrert meg hos der min samboer og jeg bor siden de sannsynligvis kommer til å bruke enda lenger tid.

Ja jeg skal innrømme at jeg har hatt 2-3 sprekker når det kommer til inntak av røykings, men det har bare blitt med det, jeg orker ikke å lyve om det til folk rundt meg.. det blir det samme som å lyve til seg selv også. Når det er sagt, så er det ikke veldig enkelt å holde seg på matta med en samboer som er rusavhengig..