View Single Post
Sitat av random67489 Vis innlegg
.
Det har vært mange innlegg i tråden som jeg føler har dømt både horer og horekunder i denne tråden. Og folk messer om etikk og moral.
Vis hele sitatet...
Jeg registrerer at du stadig ser slike dømmende innlegg. Sikkert lurt å sitere dem så vi vet hva du argumenterer mot.

Angående messing om etikk og moral, hva nå du mener med den beskrivelsen: Jeg ser prostitusjon som et sosialt problem, ikke et moralsk. Når jeg mener sexkjøp er moralsk uforsvarlig så er det på grunn av de potensielle sosiale konsekvensene. Jeg tror ikke jeg har sett en eneste person her som har tilkjennegitt noen moralsk indignasjon over andres syn på sex som sådan.

Sitat av random67489 Vis innlegg
Ja du linket du pi, men jeg må dessverre være ærlig å si at jeg datt av lasset når jeg forsøkte meg på den 200 siders rapporten.
Vis hele sitatet...
Du trenger ikke å lese den for min del. Men når du først kritiserer mangelen på eksakte tall i artiklene jeg legger frem, for så å kritisere omfanget på de eksakte dataene, da er det nesten så jeg mistenker at du ikke er så veldig interessert i å ta til deg informasjon.
Sist endret av *pi; 26. april 2019 kl. 17:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.