View Single Post
helt sant det du sier der. det gjelder jo forsåvidt injisering av en hvilken som helst substans. mye drit ute å går, og alt er bøffa ut i større eller mindre grad. så det er jo ennå en god grunn til IKKE å gjøre det.

jeg håper for din del at du får gang i den utredelsen og finner ut av hva som er problemet, eller eventuelt ikke problemet. jeg for for min del fikk utredelsen i 10 klasse. da fant de ut at jeg hadde adhd, mange brikker som falt på plass, men ungdomsskolen var allikevel ferdig og det hjalp lite der og da. etter utredningen har jeg gått på alle slags adhd preparater (ritalin, concerta, strattera) og de hjalp lite og ingenting, men i 2009 begynte jeg med metamina/dexidrine (dexamphetamin), det er det beste som noensinne har hendt meg. total sjelero og indre fred. hadde det MYE bedre med meg selv enn jeg hadde hatt på år å dag, uten å ruse meg. helt fantastisk følelse var det. 0,5 mg x 2 à 5 ganger daglig, perfekt for meg. da var jeg fornøyd med legen da han ordnet det for meg.

beklager, stakk litt off-topic her, men jeg måtte bare få fram at jeg føler med deg og forstår den situasjonen du er i, og jeg ønsker deg lykke til med utredningen din, som sagt og håper det fører fram til noe godt, slik at du kan slutte med sniffingen, og får de medisinene du eventuelt trenger (men allikvel den sjelefreden du søker)