View Single Post
Sitat av Cherie Vis innlegg
Jeg har prøvd å skyting en gang. Men det var egentlig bare for å teste hvor vanskelig det er å faktisk treffe en blodåre. Det var svært lite amf i blandinga 0,1 g eller noe. Og ja, jeg greide å treffe åren mye lettere enn antatt, trodde det skulle være kjempe vanskelig. Men tenker liksom sånn: Er det værdt strevet med å fikse til en sprøyte for så å treffe åren? Hva om du bommer, det blir mye bortkastet amfetamin. Du får nålstikk og det er ømt lenge etterpå rundt innstikk stedet. Derfor jeg ikke har gjort det flere ganger. Jeg tror ikke det er så mye farligere om du bruker sterilt utstyr og ikke er slepphent, og forsiktig med dosene og filtrering. Men litt mer risky og styr, så da ble snorting en enklere løsning.
Vis hele sitatet...
ja enig i det du sier der. det var faktisk mye lettere enn først antatt å finne åren å treffe rett (ettersom sykepleiere må gå på skole i mange år for å få lov til å stikke nåler intravenøst på folk, og her sitter vi som ikke har en drit peiling og stikker oss selv, burde vel strengt tatt være oppskriften på katastrofe) . brukte en åre oppå hånda ettersom jeg ikke ville stikke i armen pga hvis det ble bomskudd, så hadde det tiltrukket seg mye oppmerksomhet. og som sagt, ja hvis du bommer så har du jo sløst en del amfetamin, og ennå værre så kan du jo få infeksjoner etc.

Dersom du misbruker amfetamin ofte og er i kategorien speedfreak (eller i det hele tatt bruker speed ofte) så er det "sunneste" å skyte den pga du sparer nesa og slimhinnene baki der, og svelg, mage Osv. det var det legen sa til meg ivertfall. så jeg antar at rusopplevelsen kontra den tiden det tar å mekke skuddet i forhold til andre metoder gjør det verdt det. og i tillegg så er det jo billgere å skyte fordi du bruker mindre når du skyter.