View Single Post
Sitat av skeptfisk Vis innlegg
Hadde du måtte forholde deg til folk som konstant er rusa på det søppeldopet så hadde du tenkt deg om 2 ganger før du hadde svart.
Vis hele sitatet...
Vet du, det er akkurat det jeg må så hva om du drar med deg moraliseringa di en annen plass?

Det er helt i orden at du ikke er enig i forbruket og livsstilen, men hold det for deg selv, ingen har spurt om moralisering her.

Sitat av skeptfisk Vis innlegg
Jeg har fått med meg litt ekstra innsikt de siste dagene ja, det har du helt rett i.
Og det eneste jeg har lært er, at folk som ruser seg på amfetamin er selvdestruktive mennesker som er i stand til å gjøre sitt eget og livet til de rundt seg ganske surt.

Har jeg ikke rett til å si min mening?
Vis hele sitatet...
WOW!! Du har fått litt innsikt de siste dagene? Voks opp for faen. Ja du har lov til å ha dine egne meninger men her på bruket er moralisering noe folk flest vil ha seg frabedd, vil vi ha moralisering går vi til en ruskonsulent, politiet, familien eller nykterister generelt. ingen har bett om din mening, ikke påtving den.

Nei, ALLE som bruker amf er ikke selvdestruktive mennesker som ødelegger for alt og alle, langt derifra, det er synd med din erfaring men faen ikke bland oss inn i det.


At denne tråden er en perfekt plass å ytre din mening i tar du veldig feil i. Her spør TS spesifikt etter hvordan folk velger å innta amf, ikke hvilke forferdelige og dumme vi er for at vi velger å eventuelt bruke amf.