View Single Post
Setter pris på at trådstarter lagde denne tråden. For å være ærlig så skulle jeg ønske at jeg hadde gjort flere ting som betyr noe. Jeg klarer ikke å forstå hvorfor jeg ikke bruker tiden min på noe annet i årene jeg har fått tildelt som menneske, nesten hver eneste dag går likt: jeg går på skolen, gjør lekser, spiser, sover, jobber og når jeg har litt tid til overs så brukes den på trening, gaming eller pyroteknikk som jeg liker veldig godt, og vet du hva, man dør til slutt og da har ikke disse tingene noen som helst betydning for fremtidige mennesker eller utviklingen generelt. Hver eneste gang jeg sitter med lekser eller gamer så tenker jeg; hvorfor tar jeg meg ikke en tur ut i naturen, men dette blir bare ved tanken og ingen ting skjer. Tanken om å leve som nomade frister, bare leve av det naturen gir av opplevelser og det essensielle som mat og vann. Selvfølgelig er jeg jo ute iblant og dette er flotte opplevelser, spesielt når sola skinner, ut i kajakk på speilblankt vann en tidlig morgen, se på fuglene, sitte i skogen å høre på dyrene mens man filosoferer over hvorfor man eksisterer (man kan bli gal av å tenke for på mye på dette). Selvfølgelig setter jeg enorm pris på familien, har fantastiske foreldre, men skulle ønske at jeg iblant fylte livet litt mer.