View Single Post
Hei DonVito.
Vet ikke om du fortsatt er her inne siden det siste innlegget ditt er en stund siden.
Men jeg ble sittende å lese deg, og du fanger med teksten din.
Du har en ærlig og pragmatisk, men samtidig empatisk refelektering over dopmisbruk som imponerer meg, spesielt med tanke på at du fortsatt bruker.

Du klarer å formidle følelsene og tankene dine på en måte som det er lenge siden jeg har lest.
Og du når frem med det!

Jeg har skutt speed i ca et halvt år, og snorta i mange år før det. Alkoholmisbruk har jeg hatt siden jeg var 14. Men jeg har hatt perioder hvor jeg har klart å cleane opp, og derfor også klart meg bra i yrkeslivet. Jeg har idag en lederstilling med omkring 20 ansatte under meg, og jeg evner å utføre jobben min, men det er bare så vidt.

Min hang til å beholde jobben min, pluss de fysiske plagene jeg har begynt å få, har trigget motivasjonen min til å bli nykter.
Jeg har derfor stadig stukket innom denne siden for å få lese "likesinnedes" tanker, og jeg har aldri kjent meg igjen like mye som jeg gjør med deg.

Kunne virkelig tenke meg å få snakke med deg, og håper at du kan ta kontakt, så vi kan slå av en prat på telefonen.

Ditt beste!

- Tor Erik