View Single Post
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew


Dullahan. 5min 40sek. Pilot feed GP4 1.0, på A8-kartotekkort fra HAN. Soundtrack: Behind the Bastards, #42, Part One: R. Kelly: His Life, Times & Vicious Sex Cult.

aluminiumflorid: Du, den tror jeg at jeg også tenkte på. Fin og rund. Husket ikke navnet, men visste at tunfisk var stor og hadde cirka formen jeg lette etter. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ocean_sunfish

Det jeg glemte å ha med i går var at jeg fant tegninga jeg prøvde å kopiere via "Breaking the Trope of Centaurs with Bows and Blades" av StupidSexyCentaur. Verdt en titt.

Dagens: Hest igjen ja. Leste gjennom WP-artikkelen til "Dullahan" da jeg skrev førstepost, og hadde allerede da en tanke om hvordan jeg ville tegne denne. Ville ha lik stil som en tegning av Don Quijote jeg husket. Men hvordan skulle jeg klare å finne den?! Åja viser seg at den er av Picasso ja nvm.

Ble mindre fornøyd med hver strek jeg la til. Skulle kanskje endelig bevegd meg bort fra Pilot-en, til noe løsere blekk. Flott med bestemte, rette streker i starten. Målte litt på tegninga for å finne proporsjoner, noe jeg også gjorde i går. Små markeringer for ytterpunktene på kentauren.

Vogna ble en ettertanke. Ville egentlig ha den i et annet perspektiv. Ser jo at vinduet er i en helt annen stil. Og hjulet måtte jeg gjøre mer kantete. En rund fasong passet ikke oppi. Hvor er venstrearma til min Dullahan? Who knows!