View Single Post
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
sinkpad: Satte Da Vinci lista så høyt at det blir flaut for 500 år siden?



Wraith. 12min 53sek. Pilot feed GP4 1.0, på A8-kartotekkort fra HAN. Soundtrack: Rätt avigt #2 (Svensk podcast om strikking).

Først tenkte jeg på spøkelser på kirkegårder. Hvite. Høye. Slanke. (Blir overvektige ikke til spøkelser? Finnes det et fenomenalt slankekurs på den andre siden med 100% suksessrate?). Men det er kjedelig. Hva med et svææært spøkelse? Hele huset er et spøkelse, se: Vinduene er øynene! Men. Demonen fra bare 2 dager siden er jo stor. Ok. Størrelse er tydeligvis alt, så hva om spøkelset er veldig lite? Ubehagelig å ha det i… håret? Hmm. Der blir det dyttet rundt en del, og er lett synlig. Hva med i øret da?

Denne vurderte jeg å bruke referansebilder på, men meh. Det blir det mye av i neste måned. Jeg synes det ser ut som et øre, og ører er rare, og dette er veldig rart. Satt og kjente litt på mitt eget, og prøvde å få til en highlight på flippen.

Delvis inspirert av de GIF-ene av kryp som kommer utav øregangen, og det finnes massevis av folk som har trodd at psykiske plager er et slags spøkelse eller ånd som har besatt hjernen. Hva skal jeg gjøre på arachnid-dagen, tro?