View Single Post
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Du vet faktisk ikke hva du snakker om i det hele tatt..
sammenligner å baste cola på en sigg og shake’n bake labber.

Nei, her må du nok tilbake til netflix-dokumentarene dine for å få litt mere info.
Vis hele sitatet...
hahah er nokk ikke derfra jeg henter informasjonen min, men fra grunnleggende kjemi og erfaringer.

det er ikke noen hemmelighet at kokain i Norge er langt ifra hva den burde være. Det er masse buff å drit å finne her. Mange selgere som har høy innkjøp pris eksperimenterer også selv ofte for og maksimalisere profitten. Hva som er kjennetegnet på en god kola er da ikke godt å si, for de bøffer den jo slik at det du tror er rett ikke er rett.
Du blir kvikk og våken osv er da mange måter å gi den rusen på som også i mange tilfeller er farlige og lite gjennomtenkt.

Og som du også skriver her shake'n bake fremstillingen av speed. Det er ikke uten grunn at det eksploderer, og dette sier litt om standarden ofte på stoff generelt. I den virkelige verden er det ikke slik at det er en ultra mega lab som produserer til hele Europa, men heller mange amatører.
Og som du sikkert vet med din kunnskap så har det seg faktisk slik at det i større og større grad ikke nødvendigvis er et helt ferdig produkt selges, men heller noe som må behandles. Da snakker jeg ikke om små menger med store.

hadde satt pris på om du fortalte meg hva du mener var feil .