View Single Post
Takk for mange gode svar!
For å svare litt generelt. Dette er ønsketenking, og er fult klar over at dette er luksusvare. Men det er og en stor hobby. Jeg er bilinteressert, som jeg og holder på med mye på siden.
Jeg har ikke bestemt meg! Har heller to sider, en som går all in bolig og en som tar det roligt og vil nyte livet nå. Etter Vidarlo sitt fornuftige svar så bikker jeg mot å la være.
Bilen jeg har nå har jeg ikke mye igjen på lånet og er nedbetalt iløpet av neste år, samme med vognen.
Jeg hadde en veteranbil i 1 år, den kostet meg maks 2000 i måneden med vedlikehold, litt lån og forsikring. Dette blir et 10års lån i tilfelle, og jeg tenker ikke at det blir mye dyrere enn det(?)
Jeg har allerede kausjonist, og har spart opp ca 100.000 på bsu, som jeg ikke bruker på første bolig.
Ser på dette som en hobby, som aldri vil synke i pris(?)

Dette var aldri en tråd om hva som er idiotisk og hva som er smart for folk flest. Dette spesifiserer meg og hva jeg ønsker. Så heller etter egne erfaringer og om jeg hadde klart å biske alt på min inntekt.
Og kanskje tips om andre ting som kan tilfredstille trangen min med gamle forder.

Takker igjen for mange gode svar!