View Single Post
Sitat av Uflaks98 Vis innlegg
Takk for god forklaring.

Jeg bekymrer meg over diagnosen siden jeg vet fra tidligere erfaring at "titler" man drar på seg, er i seg selv med på hvordan man oppfører seg. Det skaper jo en spiral av tanker..

+ som regel når ting havner på journal så kan det gå utover førerkort osv, så tenker mer på fremtiden i den forstand.
Vis hele sitatet...
Nja, kan gå ut over førerkort? Men det kan jo alt egentlig? Har personlighetforstyrrelse selv. AM,B,BE,C1,C,CE,S og T er klassene førerkortet her viser, og hva jeg innehar førerretten til. Ingen problemer med legeattest ved fornyelse heller (grunnet førerretten til de tyngre klassene er dette hvert 5 år).

Tror det er ganske normalt å tenke slik som du gjør. Men i stedet for å tenke på at dette kan/må stikke kjepper i hjulene dine så forsøk heller å tenke positivt på det og hvordan det kan hjelpe deg. Det er tross alt prat om hvordan du skal kunne få ett så godt liv som mulig.

Angående fremtiden så er det vel ingen som kan spå den. Det som er viktig her er at du gjør det beste du kan, ut av ditt liv.