View Single Post
Trådstarter
11
Jeg satt meg nå lit inn i hva SAP er så jeg prøvde i går å teste lit forskjellig oppkobling gjennom putty på Air-cap-2702i-e-k9 jeg lot denne vere på over natten er det sansnynerlig a om denne skal vere set på som STJOLET at jeg kan forvente meg en telefon fra poletiet om noen månder ? jeg tviler nå stærkt at de gidder å bruke resurser på dette.

IT verden er ikke ukjent for meg men jeg er ikke dyktig utten for et vissuelt brukergrensesnitt ( jeg er ikke så god i terminaler annet en å bruke time sudo apt-get update && time sudo apt-get upgrade -y ) så etter hva jeg prøvde fikk jeg ikke koblet meg opp mot hverken av AP'ne mer en at putty sa brukeren cisco og passored cisco var feil ( jeg hadde på forhond factorry resatt begge to med MODE knappen )

jeg har nå funnet ut at hvis ikke det kommer noen bra tips herfra som gjør sitvasjonen lettere kvitter meg med de eller lager et kult prosjekt med rasberrypi.

TUSEN TAKK FOR HJELPEN ALLE SAMMEN
Sist endret av QReed; 1. mai 2017 kl. 06:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.