View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Anbefaler deg å skaffe deg et eget sted å bo umiddelbart for å ikke skape mer drama i denne familien som ikke er din. Dropp fullstendig å ta kontakt med moren til barna. Dette handler ikke om deg, men om barna. Barna går alltid først uansett om de er dine eller andres. Hva du har gjort eller ikke er uvesentlig i denne sammenheng. Snap ut av egotrippen. Nå tar du deg sammen som den voksne mannen du er og kommer deg ut før dette får flere konsekvenser.
Vis hele sitatet...
Hun starter en irreversibel prosess som setter permanente spor. Denne må stanses. Ellers er det ingen som har et problem.

Kommer til å overse tilsvarende meldinger fremover. Jeg har ingenting med moren å gjøre på noe vis, men hun starter en prosess som er myntet på meg som ødelegger for barna. Så lenge den er ute av verden, er problemet løst for alle parter. (Moren kan være så sur på meg hun bare vil. Så lenge hun holder misnøyen unna barna).

Og ja, jeg skal så klart flytte så fort jeg kan. Men det der går sin gang i henhold til avtaler, og det funker for alle involvere parter.
Sist endret av Tøffetom; 3. mars 2021 kl. 03:08.