View Single Post
Takker for innspill.

Svarer fort siden jeg er litt opptatt.

Avsluttet med hun jeg omtalte. Fikser ikke alle følelsene, ikke når hun bor et annet sted.

Prøver å holde meg på nedtrappet nivå uansett, er så deilig å kjenne litt på livet. Enda det er trist og jævlig.

Og ja, anonyme cønt, klart det handler om personene. Ikke bare om hvem de er, men mer om hvor dem er i livet.

Jeg er på et helt annet sted enn jeg har vært, men jeg sitter jo enda med den inforjævlige avhengigheten brent inn i skallen. Mange vil aldri klare å respektere meg på grunn av det, og jeg forstår. Men det forandrer ingenting for min del.

Må bare få kjørt den siste testen. Så er jeg litt likegyldig til hva som skjer etter det... det var kanskje aldri meningen at dette skulle «ordne seg» på noe vis...

Føles litt som om uansett hva jeg gjør, så er spillet rigget mot meg. Jada, av meg selv, jeg vet..

*****nytt innlegg

Og jeg må skyte inn; jeg forstår hvor du kommer fra. Jeg skjønner hvordan det leses - som om jeg tror en liten hengivenhet skal forandre alt.

Det er ikke slik. Det er som du sier - avhengig av person og personens sted i livet. Og nettopp derfor var jeg klar til å omfavne en liten flørt:

Jeg har jobbet gjennom de siste årene for å komme hit jeg er nå - klar for å legge elendigheten bak meg.

Jeg trenger bare den lille triggeren som kan få meg over kneiken, for å dra meg gjennom helvete abstinensene er. Og jeg trodde jeg hadde funnet den.

Neste gang.

Du skjønner dessuten ikke hvor mye du lengter etter forelskelse når det er over et halvt tiår siden sist..
Sist endret av Dodecha; 28. februar 2021 kl. 00:57. Grunn: Fjernet personangrep