View Single Post
Og jeg bare fant meg i det, prøvde å deeskalere konflikten med eskalerende ereksjon. Ikke faen. Tror faen hun hadde mensen. Har dere ikke merket det? At damer ofte unnlater å si dem har mensen, bare for å late som om de egentlig klarer å motstå gullpikken xD

Og ja jeg kødder litt og nei, jeg mener ille alle damer.
Ikke alle sprøytenarkomane damer en gang. Pleier å digge de. Men dette her. Fysj og fysj. Søppel

Sitat av NodSquad Vis innlegg
Du var på dag 8 av hva? Fri fra metadonen eller alt annet bortsett fra den? En sprekk betyr ikke mye hvis du klarer å holde det til bare en sprekk. Ikke gå i fella og tenk fuck it, nå kan jeg like gjerne trøkke på litt siden du allikevel har driti deg ut. Hvis jeg tolker rett da. Mønstre styrke nå og keep it kosher
Vis hele sitatet...
Clean nei, er du vittig. Skutt Amf og hest og blitt dopet ned på kork og piller. Av meg selv. Armene mine var helt fine etter lang tid uten noen nåler. Ketamin og sopp og alkohol og elendighet.

Men faen. Det kan vise seg å plutselig gi avkastning - ting ordner seg for snille gutter.....og skjærer seg helt for andre

Men når jeg kom hjem, tok oppvasken, sov i sengen min, kjørte noen simuleringer av systemet og snakket med mine ekte venner, så var alt bra. Ikke en jævla skade er skjedd. Nå som ting er i ferd med å løsne - tenk om dette hadde kommet til feil tid. Hadde ødelagt alt igjen. Men fikk testet meg selv noe jævlig, skal insistere på en Haug med psykologtimer til uken. Kontakter bare de andre pasientene med en sånn karantene sms. Er jo innafor det

Sitat av knert1 Vis innlegg
Da kan du kjøre på med pregabalin.
Vis hele sitatet...
Hahaha nå skjønner jeg hva som skjedde den dagen

Men jævlig fornøyd. Brukte ingen kommunikasjoner mens jeg var fucket, prøvde ikke å jobbe eller få gode ideer; klarte liksom å anerkjenne at disse dagene var tapt. Da er det egentlig ikke snakk om å ødelegge noe som helst - utøver gode rutiner og etablert selvfølelse som «on top». Denne uken er det full effekt. Null defekt..e fitter.

Kom med subbende til vennene mine og fortalte nederlaget. Ble bare bedt om å slutte å henge med hodet og fortsette med det jeg er best på. Faen deilig å ha fått etablert en konsensus rundt det faktum at ingen faktisk bekymrer seg lenger. De vet at jeg vet å aldri la det gå lengre enn til dette. Denne gang. Neste et enda mer plankekjøring.

****20201214kl2113***
Mye piss her nå, sorry. Maksimal kognitiv dissonans i går. Begynner å forstå mer nå, men det er jo ikke relevant. Hvis jeg rekker så skal jeg lure inn en julefortelling av det absurde slaget, men enn så lenge er jeg milevis bak skjema.

Må tå tak i drone og ferdigstille software. Det kan ordne seg. Hvis software er ferdig Ila torsdag og siste del er på vei innen postavgang fredag. Det er faktisk alt annet enn umulig.

Var btw ute av kommunen hele sprekken, vet ikke om hun er den verste psykopaten jeg her møtt, eller om jeg feiltolket ting. «Psykologmat», kommer psykologen til å si.

En annen ting jeg vil nevne, et at det er akkurat dette kasusformuleringen vi utarbeidet for noen uker siden fokuserte på. Dette er noe jeg jobbet med fra før, noe som for bare et halvt års tid siden ville skapt situasjoner med irreversible konsekvenser. Denne gangen klarte jeg å stoppe før jeg handlet, flere ganger. Snakker selvfølgelig ikke om inntak, prøv heller å se for deg dette: En person tar deg med på tur, bruker mye på deg og fremstår bunnsolid og reflektert. Samtidig åpner hun opp både privat og sensitiv informasjon.............

...........så forandres personligheten hennes totalt på bakgrunn av helt trivielle vrangforestillinger. Tilslutt stjeler hun fra deg??? Hvordan faen i helvete er det mulig?? Det er uendelig mye mer til historien enn dette, jeg er bare så jævlig skuffet over meg selv. Ikke fordi jeg «sprakk», det spiller ingen rolle og bekymrer hverken behandlere, familie eller meg. Det er vel teknisk sett umulig å «sprekke», når du allerede går på hardere stoffer enn heroin og amfetamin pr resept, uansett?

Det som er uforståelig for meg, er at jeg ikke så det komme. Og så, når jeg egentlig ser det, ser jeg heller vekk. Prinsippet om «sunk cost» er jævlig intuitivt, men det er faen vanskelig å neglisjere verdien av det i praksis.

Vet ikke om det hele var planlagt hele veien, noe er uforståelig for meg med dette her. Kanskje hun egentlig er helt genial. Kanskje felgrens ikke bør drikkes.

Nei faen, ingenting å gjøre annet enn å innfinne seg med at det man kaller lett paranoid egentlig er realistisk pessimistisk.

Men ja. Koding, snakkes

Men altså. Det er jo ikke sånn at jeg ikke har noen punkter med forbedringspotensiale. Noen av vurderingene mine var suboptimale. Men hallo. Hadde hun vært den jeg trodde hun var ville det vennskapet ha vært verdt det. Uansett så skal det komme noe godt ut sv det:

Jeg skal aldri ta GHB/GBL igjen.*

*Unntatt hvis det er planlagt til bruk kun i én sammenheng.

**unntaket er også en annen sammenheng.

Kan selvføglig bruke ord: sex og abstinenser.

Aldri mer på impuls. Da kommer det bare mer impulser, .

Men det er som ingen sier(ble sykt lunkent mottat, jeg synes den er genial): «Jeg trenger ikke å være på shopping, for å handle på impuls»
Sist endret av Tøffetom; 14. desember 2020 kl. 22:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.