View Single Post
tilstedet: meg, og jeg kaller de andre A, B og C
person A kjenner jeg, B har jeg hilst på 1 gang før og C har jeg aldri truffet før. vi er hjemme hos A.
jeg har mye erfaring med det vi tok utenom ketamin som jeg prøvde for første gang (ca 0.1g) sånn i 18 tiden...

Når jeg kommer hjem til A ca kl 2100 tar jeg en syrelapp (vil ikke si hvilket design det var av forskjellige grunner) som jeg og andre har prøvd før, og den er rimelig god. 2145 tar jeg ca 0,2 med mdma. sånn i 2215 tiden begynner jeg å bli fin i formen og meg, A, B og C prater om mye rart og hører på musikk en god stund. A, B og C var allerdet "fin i formen" når jeg kom.

Etterhvert begynner vi og paret litt om opplevelser på dmt og kommer etterhvert inn på ketamin. Både A, B og C sier ketamin er helt sprø greier og vi bestemmer oss for å ta det.

ca kl tolv (midnatt)
B blander ut ketamin sammen med linere med cola og vi justerer ca hvert 10-30 minutt. etter 4-5 linere begynner ting å bli sprøtt...
samtalene vi har starter på slutten av en samtale og er ferdig på begynnelsen av en samtale. eks: jeg sier; jøss dette var sprøe greier men faen så gøy det er å danse. A sier: ja ketamin er noe for seg selv.
MEN vi prater det baklengs og samtalen starter sånn her. jeg sier; danse å er det gøy så faen men greier sprøe var dette jøss. A svarer; selv seg for noe er katamin ja (eksempelet baklengs).

vi fortsetter å justere med cola og ketamin og jeg hiver innpå ennå en lapp og ca 0.2 til med mdma. tokk kanskje 10-15 linere med cola og ketamin...

plutselig er det bare jeg og B som sitter i stua og det er nå det sprøeste jeg har opplevd skjer. Vi prater til hverandre uten og lage noen som helst lyd eller uttrykk, vi prater med munnen igjen, vi prater via TELEPATI. vi prater i ca 1t-1.5t. vi prater om veldig alvorlige ting om oss begge og vi får begge på forskjellige tidspunkt tårer i øynene når vi prater om det mest alvorlige. det hender vi nikker på hodet når vi er enige om noe det vi prater om. det hender vi tar hverandre i hånden etter vi har fortalt om noen kjipe opplevelser. det hender også vi sier ord med lyd, men det er vanskelig å snakke (på normal måte).

ca kl 04 (på morgningen) bæder jeg helt i ca 1 time. alt det ondskapsfulle og egoistiske jeg har gjort i løpet av mitt liv innhenter meg og kommer frem i tankene mine... og jeg var klar for å dø. B hjalp og prøvde å hjelpe meg og prøvde å få kontakt med meg. det var ikke bare bare kan jeg love deg men det er jo rettferdig . jeg ligger i på soffaen og får ikke sove. ca kl 08 på morningen tar jeg 2 valium. da roer jeg meg

ca kl 20 neste dag blir det 3 lapper, 0.3 mdma og god pollen hasj. ble en kjempe kveld.

jeg er så sinnsykt glad for opplevelsen fordi jeg er nå sikker på det er noe mellom himmel og jord, noe jeg ikke var 100% sikker på før... for meg er det veldig logisk at telepati ikke ville vært mulig hvis ikke det var at vi har en sjel og har vi en sjel finnes det noe mer (gud, guder, liv etter død)



dere fleste som leser dette tenker nok at dette er bare en historie ifra en som var helt loka en kveld. Du tenker kanskje hvordan vet du at dere pratet sammen? jeg vet det på samme måte som når jeg prater med min famile på en familemiddag at vi faktisk har pratet sammen. vi har komunisert rundt bordet. jeg vet det på samme måte som du vet du har pratet med en kompis, de gangene du har gjort det.

jeg hadde ikke trodd på dette jeg har skrevet hvis jeg ikke hadde opplevd det selv. så jeg skjønner godt du sannsyneligvis ikke tror på det.

jeg er helt rå på norsk grammatikk i feil forstand. men jeg har prøvd å skrive så forståelig som mulig. ha ønsker en fin dag til alle i hele verden

jeg pratet med B om samtalene vi hadde hatt i løpet av natta og han hadde heller aldri opplevd lignende
Sist endret av why_not; 11. januar 2016 kl. 18:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.