View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om femten år vil du skjønne hvorfor foreldrene våres har all rett til å bli fly forbanna når de finner ut at vi ruser oss.

Foreldra mine ble ikke glad og mor klikka og ransaka både rommet og jakkene mine hver dag omtrent, etter hun fant det ut og til jeg flytta ut som 22 åring.
i mange år etter det var hun fortsatt mistenksom til at jeg var rusa når jeg ikke var det.

Når jeg ble godt voksen og fikk barn selv så skjønte jeg hvor mye sprøtt og farlig jeg drev med som ung og sinnet fra foreldrene kommer både fra kjærlighet og brutt tillitt. Tillittsbrudd er alvorlig og gjør skade på ikke bare relasjonen men på psyken (det vet alle som har blitt utsatt for utroskap eller andre løgner av noen de har nær. Ikke anderledes for foreldre hvor barna skjuler alvorlige ting bak ryggen dems).

Den som eier huset kan lete så mye de vil på sin egen eiendom. Men om det hadde vært ulovlig hva skulle du gjort ringt politiet å sagt at mamma leter etter hasjen min? xD

Jada det er dritirriterende og umyndiggjørende men så er det noe med å tåle konsekvensen av egne handlinger også. Er man så heldig å få bo hjemme så må man innfinne seg i reglene der.