View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av overwatch Vis innlegg
Du er ikke alene.
Vis hele sitatet...
Nei. Det er man ikke om så mye, men man er likevel egentlig helt alene. Hvor skal jeg tjene penger? Hva betyr mest? Penger eller tid? Meningsløst å bare jobbe for å overleve. Hvorfor overleve et dødskjedelig liv?
Man kan i det minste ha litt trivsel i det man gjør, selv om alt ikke må være morsomt.

Pleie er mareritt. Har prøvd og mistrivdes. Trist å se, kvalmende lukter. Og jeg har en grusomt utålmodig personlighet.

Barnehage/skole, ja jeg er utålmodig. Jeg bryr meg ikke om dem. Har også jobbet i barnehage. Jeg passer på så de ikke skader seg. Men jeg gidder rett og slett ikke alt det andre.

Butikkarbeid liker jeg. Sortere, gi service.

Servering/kafe: ja jeg liker å gi service.

Noen yrker er urealistiske, som pilot, advokat osv.
Det kan leves med.

Hadde vært drømmen å være en skuespiller eller modell som kunne tjene på dette. Men man må ha talentet, og mulig flaksen. Disse jobbene ser ikke kjedelige ut. De innebærer reising og du kan leve av å være DEG.

Influenser det samme, men dette er noe noen blir nettopp fordi de færreste er det. Dette er ikke fremtiden likevel. Egentlig et totalt verdiløst yrke. Og mange influensere er så teite at jeg ikke kan skjønne at de kan livnære seg.

Ellers, siden jeg tydeligvis ikke kan noen av de ovennevnte jobbene (pilot vil jeg aldri klare å oppfylle kravene til og skuespiller har jeg ikke talent for) så lurer jeg nesten på om en form for kriminalitet kan bli greia. Ikke drive skade på noen, men bare finne noe eget bare jeg vet om. Uten å stjele selvfølgelig. Men hva kan det være....