View Single Post
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Mobil utgave har jeg forresten ingen minne om å ha sett forespørsler om. Det har definitivt ikke vært kjempestor etterspørsel som har blitt kommunisert ihvertfall.

Det er en del reklame når man ikke er logget inn, men man slipper unna med 1 når man er logget inn. Null hvis man har adblock (du får da muligens en forespørsel om du vil abonnere, men den kan du slå av vha en knapp).

Men jøss, så sinna. Forskjellen mellom dette forumet og et random er først og fremst at vi ikke lenger kan sies å kjøre stock siden vi har videreutviklet det veldig mye, så å bytte til nyeste og shinieste versjon med hvattever funksjon blir en veldig stor jobb. Hvis du tenker på softwaren her som en fork istedetfor en ren versjon er det kanskje mer lettforståelig hvorfor vi ikke bare kan one click installe mobilutgaven som finnes i nyeste vbb.

Det er altså feil at dette er en upgrade. Og det er min feil.at jeg kaller det oppgradering i trådtittel. Det er en selvutviklet funksjin, og hovedgrunnen til at den er så sent ute er at selve htmlkoden i steinaldervarianten vi forket ikke er veldig moderne, og det er først nå at browserstøtten for å redefinere layouts og tabeller med flexbox i css begynner å bli god nok.

Men for all del. Dette kan du visst bedre enn meg, så beklager.

Also, sorry for typos.. Skrevet på mobil....
Sist endret av nso; 25. november 2017 kl. 18:21.