View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av nudo Vis innlegg
De fleste formene for kreftmedisin er enten midlertidige, eller fører til andre former for kreft.

Jeg tror det er viktig å sette slik funn du har gjort i perspektiv. Det er fantastisk at du har funnet 1 - en som har dødd av alternativ medisinering, hvor mange hundre tusen dør i året av godkjente kreftmedisiner? Er Mark Sircus også en nutty-professor? Hva med Otto Warburg?
Vis hele sitatet...
Bullshit. Dei fleste formene for kreftmedisin fungerer langt betre enn å ikkje behandle. Og det må vere målestokken - tilby best mogeleg behandling.

Og folk kreperer i hopetall av alternativ behandling. Whats the harm dokumenterer det.

Og når det gjeld Warburg: http://www.quackwatch.com/01Quackery...er/oxygen.html

Beklager, men du kjem med pølsevev her. Det har ikkje rot i realiteter, og du har ikkje fnugg av substans bak våset ditt. I tillegg er våset livsfarleg, og kan koste liv. I mine auge er du morder når du i fullt alvor argumenterer for ting som er så langt unna akseptert praksis.

Sitat av nudo Vis innlegg
Det dør tilnærmet 100% av godkjente kreftmedisiner etter hva jeg kan se. Jeg tenker ikke da på statistikk, jeg tenker på de menneskene jeg har hatt rundt meg som ikke er her lenger.
Vis hele sitatet...
Beklager å stille spørsmålet rett ut - men er du idiot, eller bare later du som? Du kan ikkje sjå på eit fåtall personer for kor effektiv ein medisin er. Du må sjå på grupper, og du må sjå på kor lenge dei overlevde, korleis utfallet ville vore utan behandling m.m.

T.d. vil ein medisin som drep 90% etter eit år vere eit bra alternativ om 100% vil døy innan 6 månader utan behandling.
Sist endret av vidarlo; 12. februar 2016 kl. 14:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.