View Single Post
Sitat av Widow Vis innlegg
Jeg skulle likt å se ansiktet ditt den gang du lærer deg å diskutere på en saklig måte, og respektere at andre har et annet syn enn ditt.
Vis hele sitatet...
Andrers syn er at de har rett til å grafse til seg av livene til fredelige mennesker. Det kan jeg ikke respektere.

Sitat av Widow Vis innlegg
Du skyter deg selv i foten. Du har diskutert i flere dager nå om friborgerforbundet og hvor liberale dere er, så står du frem og sier at du vil overvåke alle muslimske miljøer i Norge. Dette er veldig selvmotsigende.
Vis hele sitatet...
Du har av en eller annen grunn fått det for deg at grunnsteinen i ideologien vår er ikkevoldsprinsippet. Kanskje har vi ikke vært tydelige nok, så la meg understreke det en gang for alle: Grunnsteinen er egoisme, og hvis man skal være egoistiske må man også ha rett til å forsvare seg, inkludert å overvåke muslimske miljøer hvor det er skjellig grunn til å anta at det foregår radikalisering og verving til terrornettverk, især moskeer.

Sitat av Widow Vis innlegg
Israel forsvarer seg? Det er vel heller motsatt, at Hamas forsvarer seg mot Israel som er en okkupasjonsmakt i deler av de Palestinske selvstyreområdene
Vis hele sitatet...
Palestinerne som gruppe har ikke rett til selvstyre. Rettigheter er noe individer har. Ingen har rett til å opprette et barbarisk sharia-styre, uansett hvor lenge forfedrene deres har vært bosatt i regionen. Og som sagt har Israel tilbudt fredelig sameksistens og åpnet blokaden ved flere anledninger, men hver gang har det endt med voldelige aksjoner. Hva skyldes dette? Jo, Hamas (som har støtte av Gaza-befolkningen) er ikke interessert i fred, deres mål er å utslette Israel.
Sist endret av Bobo Dioulasso; 31. desember 2010 kl. 04:16.