View Single Post
G86NO's Avatar
Trådstarter
92
Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Er du litt nervøs sosialt? Føler du at du må drikke mer for å være komfortabel på vors? Det er jo egentlig ingen som liker en alt for full type, så dersom du vil bli kjent med folk/skape nye venner/hookups, burde du drikke mindre. Hvis du synes vors er såpass ubehagelig at du må drikke for mye, er dette egentlig en aktivitet for deg? Eller kanskje du må øve deg litt mer før du kan være komfortabel i en slik setting. Blackouts er veldig skummelt, plutselig sitter du i glattcella, så håper du skjønner at du må gjøre noen tiltak.

Har hatt litt samme problem. Jeg trente meg opp til å være komfortabel med å være ukomfortabel. Det er helt ok å sitte på vors og ikke være festens midtpunkt. Er også helt ok å bli litt stille i en samtale, man kommer langt med å lytte og høre på hva den andre har å si!

Til slutt fant jeg ut at dette livet ikke er noe for meg. Fant heller andre sosiale aktiviteter, og når jeg er på fest, drikker jeg mindre (men er litt mer rar, på godt og vondt).

Til spørsmålet: Det skjer fordi du drikker for mye. Det store spørsmålet er hvorfor du drikker så mye at a) det er skadelig for deg b) du dummer deg ut c) du får ingen glede av en kveld du ikke husker.
Vis hele sitatet...
Du er inne på noe som jeg ikke har tenkt over egentlig.
Jeg har slitt litt med angst og sånn tidligere, og kan fort bli litt stresset i sosiale settinger..

Drikker kanskje litt vel fort, og prøver å være glad å prate med folk. Kanskje jeg bare må stresse ned, kjøpe litt færre pils av den bedre sorten, og kose meg

Som nevnt er egentlig Vors høydepunktet for meg, da jeg ikke danser eller prøver å "sjekke" på byen