View Single Post
Hello friends

Mitt første ordentlige innlegg her..
Men jeg har vært flittig leser på forumet til og fra i noen år. Utrolig mye bra kunnskap her inne og jeg bruker freak som oppslagsverk ganske ofte

Jeg kan si litt om meg selv først. Jeg er i midten av tredveåra, oppegående, ressurssterk mann med hus, hage og generelt ting på stell.

Jeg har egentlig alltid vært en velfungerende semistoner. Alltid fått til det jeg har hatt lyst til på tross av at jeg liker en j på slutten av dagen.. Har heller ikke hatt noe problem med å legge det fra meg hvis jeg har villet eller måttet..

Jeg har testet stort sett alt av vanlige partydrugs uten at det har gitt meg noe særlig.. Samme egentlig med alkohol, er jo godt med en øl eller noen glass vin, men å være full er ikke noe mål for min del..

Uansett, det var litt background..
Nå over til det jeg egentlig ønsker innspill på.

Det siste året har jeg eksperimentert litt med psykedelika. I forkant har jeg selvfølgelig lest masse her inne, på erowid og andre nettsteder, i tillegg har jeg også lest en del bøker om emnet.
Jeg har hatt noen emmaturer, en sopptur, en 2c-btur og røflig ti syretripper. Det er dette med syra jeg egentlig lurer litt på..

Jeg har hatt noen turer i rolige og kontrollerte situasjoner både med venner og alene, har da tatt mellom 200 og 300ug. Jeg har også hatt noen byturer på syre, men har da tatt rundt 150ug. Veldig fint og givende begge deler synes jeg..

Men nå for noen uker siden skulle en kompis og jeg ta syre hos han. Kona var bortreist..

Jeg bestemte meg da for å øke på litt så jeg tok 420 og han tok 280. Vi satt eller lå stort sett i stua hans og ute på terrassen. Prata skit og hørte på musikk, men på et tidspunkt gikk kompisen for å ordne med et eller annet. Jeg vet ikke hva. Uansett så ble jeg jo da sittende alene. Vi hadde Hinkstep på anlegget og chrome casten viste albumcoveret på tv-en. En eller annen geometrisk figur.. jeg ble sittende å stirre på figuren, men etter hvert lot jeg bare øynene slappe av sånn at alt bare ble mer og mer uklart, men det som skjedde etter det er det jeg lurer på om noen andre har opplevd. Plutselig begynte sakte ting å bli klarere igjen selv om jeg kunne kjenne at øynene mine fremdeles var helt slappe og når alt ble klart igjen var det som om jeg hadde kommet til en annen dimensjon, altså rommet var det samme, men alt hadde skiftet farge og var bare, for meg, i typiske syrefarger, metallisk rosa, grønt og blått og det føltes som om jeg kunne kunne se med det "tredje øyet" det føltes også som om bevisstheten min var kommet enda ett nivå opp. Jeg testet dette flere ganger ved å begynne å fokusere med øynene igjen så kom jeg tilbake til "virkeligheten" igjen.. etter å ha prøvd det noen ganger så kom kompisen tilbake og vi begynte å snakke om noe annet og jeg glemte det litt.

Noen som har opplevd noe lignende?

Til helgen så er jeg alene og har muligheten til å ta en ny tur..

Jeg har 700ug liggende å vurderer å ta alt og prøve å gå enda dypere..

Takk, takk hvis du tok deg tid til å lese alt sammen. Håper at noen har noen innspill eller kommentarer