Tråd: ABDL
View Single Post
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Jeg har en fetisj eller to jeg heller ikke ville tatt opp med noen "uten videre". Det er for privat til å dele med hvem som helst, synes jeg personlig. Og mine greier er i tillegg vanligere og med mindre sjokkfaktor.

Hvis du føler en spesiell grunn til å ta det opp, kan det være en god idé å granske den impulsen for å finne ut hvor den kommer fra. Tenk på hvem du vurderer å nevne det for, og hvordan du tror de ville reagert uavhengig av hva den fetisjen eventuelt måtte være.

For den saks skyld, hvordan ville du reagert hvis noen fortalte deg om sine fetisjer? Prøv å sette det i kontekst og ta med i beregningen at ABDL er relativt "eksotisk" selv innenfor fetisjverdenen og har, skal vi si, et PR-problem i og med at de færreste finner noe av innholdet i bleier spesielt sexy.

Sitat av Alge Vis innlegg
Humm, tja.. Mulig det bare er meg, men for meg så er dette ganske sammenlignbart med: seksualisert framstilling av barn og sex dukker som skal etterligne barn. Ingen av tingene skader barn direkte, men det er en grunn til at det er ulovlig uansett, for det er med på å fore en utrolig fy fy greie.
Vis hele sitatet...
Nei, det er det ikke. Det er en annen diskusjon, men poenget ditt er bullshit nok til at det er vanskelig å unngå å kommentere. Du kan med nøyaktig like stor grad av treffsikkerhet påstå at BDSM øker vold. Utdatert tankegods som er basert helt og holdent på synsing, fordommer og vandrehistorier.

Så vidt jeg kan skjønne er ikke ABDL engang om "alder", men om omsorg.
Sist endret av robhol; 31. januar 2019 kl. 09:33.