View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Alge Vis innlegg
Etter min mening er det ikke så fryktelig rart at folk stiller seg skeptisk til sånne ting som er så fryktelig mye større enn oss selv. Vi har jo ikke engang utforsket en brøkdel av hva som faktisk er der ute og det er ingen her inne som kan svare på hva universet er engang? Så hvordan kan vi være så skråsikre på at alle faktorene i regnestykket er tatt med?
Vis hele sitatet...
Svaret er sjølvsagt at vi ikkje kan vere det - men at alt av data vi har i dag peiker konsistent i ei retning: omlag 13.7 milliarder år. At vi ikkje veit alt, vil ikkje sei at det vi veit er galt. Det er ei falsk motsetning.

For å kritisere det bør du ha eit grunnlag å kritisere det på. Å komme med påstanden om at det kan vere feil er totalt uinteressant. Det er veldig god og konsistent fagleg argumentasjon for at 13.7 milliarder år er alderen på universet.

Eg blir ikkje sjokkert om den blir revidert til 13.2 milliarder år eller 14.7 milliarder år i løpet av mi levetid - men eg blir overraska om den vert endra med ein størrelsesorden eller meir.