View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er en 17 åring som bor hos moren min. Jeg hadde ca 100 gram med grønt liggende på bordet mitt samt masse baggere og en vekt liggende på bordet mitt siden hun skulle være borte. Jeg kommer hjem senere og alt er tatt.

Det jeg lurer på nå, skylder en del penger. Hva er isåfall beste måte å få moren min til å la meg beholde det, og hva gjør jeg for å fikse forholdet våres.
Vis hele sitatet...
Hvordan gikk det TS? Tar gjerne en update. Skjønner ikke hvorfor folk kriter tjall... Fly rundt med ansvar for andre sine varer, hvor givende er dét? Du har vel ikke et akutt behov for 100g med svindyrt grønt til vanlig grammerpris? Hadde du blitt sjuk av abstinenser, som på benzo og hero hadde jeg kanskje skjønt å krite én grammer. Men strø en hekker med krita grønt ut over bordet og forlate det sånn fordi du forventer å være alene i familiehuset? trakk du i det minste for gardinene? Det er ikke verdt det... Vent til du har råd, eller spleis med noen, også holder du det utenfor hjemmet. Å veie opp kan gjøres så mange andre steder. Er vel lurt å forklare det med mindre du driter gull. Men du kan heller ikke forvente at låning av narkotika vil bidra til å fremstille deg som noe annet enn en "dealer" eller "narkoman".