View Single Post
Kort innledning: Har en god kamerat som er utlending på bygda. Har selv sett hvordan politiet har vært etter han bestandig. Kjører bil selv og har aldri blitt stoppet, heller ikke mannen min, mens kameraten her blir stoppet hver gang de ser han. Han har ikke gjort noe spess for å fortjene denne oppmerksomhet utover at han bor i en bygd med mye rasisme,.?

Saken: Han ble stoppet av sivilpoliti og testet for THC grunnet at han ble tatt for dette for et halvannet år siden. Det er eneste saken han har på seg overhodet.
Vis hele sitatet...
Her synes jeg du snakker imot deg selv. Innledningsvis sier du at det må være en rasistisk bygd fordi han blir stoppet uten å ha påkalt seg oppmerksomhet - i neste avsnitt sier du derimot at han har testet positivt på THC ved en tidligere anledning. DA HAR HAN JO PÅKALT SEG OPPMERKSOMHET. Det er klart at snuten stopper vennen din hvis han har tidligere saker på seg, det skjer da med alle - uansett etnisk opphav. Uansett er det ikke noe nytt at snuten på bondelandet stopper fremmede, enten det er folk fra andre land eller andre steder i landet. Jeg synes det er voldsomt til offergjøring av diverse grupper om dagen. Sparker livet, så sparker du tilbake av full kraft! Pussies!
Sist endret av brennesle; 23. juli 2017 kl. 23:26.