View Single Post
På mitt forige bosted (mamma og pappas hus) har både jeg og modern hørt og sett en del greier. Dører som har åpnet seg, uten noe form for gjennomtrekk. Mamma har kommet løpende opp på rommet mitt og lurt på hvorfor jeg går så mye fram og tilbake - da jeg ikke har gjort det osv.

Etter noen år pusset de opp en kjeller og laget en sokkel av det. Siden jeg ble litt gamlere flyttet jeg "for meg selv" der nede. Hadde eget bad og alt. Staselige greier

Jeg fikk meg etterhvert en pendlerjobb, da jeg er utenbys i 2-3 uker. Jeg husker fremdeles nå i dag, mange år etter jeg flyttet derifra den følelsen jeg fikk når jeg kom hjem. Når flyet hadde landet, taxien hadde kjørt meg hjem og jeg gikk ned trappa, så var det akkurat som at noe/n helte en bøtte med energi over meg. Ikke på en slem eller dårlig måte, men akkurat som at noen eller noe ville gjøre meg oppmerksom på at han/hun/det også er her. Igjen, jeg hadde aldri en ekkel følelse.

Noe jeg husker veldig godt, er at jeg kunne bråvokne på natta og sette meg opp og et sekund etter det slår PCen seg på, PS3, TV, platespiller osv. alt ble slått på samtidig.

Men de greiene jeg ser på TV, åndenes makt osv syns jeg bare blir latterlig noen ganger. Jeg er både troende og ikke-troende på de greiene der :P