View Single Post
jeg hadde også slike combolapper, var bestilt fra en svensk nettside.
du vet hvilken jeg mener da? jeg tror ikke det skal være feil med lappene derfra egentlig, fordi jeg hadde skikkelig små effekter selv, har prøvd 3-4 ganger med doser på 500 ug ca, 1500 ug, og siste gangen tok jeg 2500 ug tror jeg, det var 2 og en halv sånn combolapp, det var ikke så veldig stor forskell på hver av de gangene jeg hadde prøvd egentlig, men jeg var jo helt klart påvirket da, den siste gangen jeg tok det kunne jeg se gulvet på tebanen røre på seg littegranne... men det var så skikkelig lite at jeg måtte stå å konsentrere meg om det, eller blei kansje bare den kosentreringa til vrangstillinger eller noe...
dette var det første psykedeligske jeg hadde prøvd selvomdet ikke er mer en kansje 4-5 mnd siden.
men jeg har også prøvd noen andre psykedeliske stoffer etter det (2c-b, dmt, sopp) å da har jeg hatt mye mer bedre tripper, som har vært skikkelig liksom, det man forventer seg av at en 'trip skal være....
så hadde jeg vært tatt deg haddde jeg bare driti i den nbome greia egentlig, får du ikke noe effekt av det tar du å prøver noe anet RC isteden, er også folk som har dævva på høye doser nbome så det er ikke noe vits å ta noe kjempedoser får å prøve å få tripp liksom heller