View Single Post
Sitat av Ensiferum Vis innlegg
herregud, jeg ble redd bare jeg leste dette. fikk en ekkel følelse i meg liksom. Fasinerende, men faen så skummelt! jeg har litt lyst å besøke deg eller et slikt sted, og oppleve tingene selv. (selv om jeg vet at da hadde jeg antagelig blitt så redd at jeg dør)
detv ekleste du fortalte var om kjæresten som hadde noe over seg. Det hender jeg har noe lignende selv, at et vesen kommer til meg. Sistr gang lå det bak meg i senga, hvitt uklart annsikt, svart hår svarte øyne. Saken er at det er ingen vanlig drøm heller. Herregud nå ble jeg redd, tør aldri å legge meg for å sove nå.
Vis hele sitatet...
Vet du hva vår fantastiske hjerne gjør dersom du har slike forventninger til ett sted? Hvert fot skritt og hver eneste knirking i huset vil automatisk bli veldig skummelt og kanskje ett "spøkelse". Hadde du gått inn med ett åpent sinn , altså ingen forventninger får du en helt annen opplevelse av akkurat samme sted. De fleste spøkelses jegere er folk som løpet rundt og måler naturlig forekommende "emp" og skvetter av sine egne skygger.