View Single Post
Blackily85: jeg er enig i mye av det du sier, og jeg tar meg friheten til å kommentere noe du sa som ble feil for meg. Skal ikke prøve å ''omvende'' deg eller noe, men bare følte at jeg ville uttrykke mine tanker om noe du valgte å poste.

Sitat av Blackily85
Så har vi dem som holder seg sånn normalt oppegående, har litt kontroll, har fast jobb, hjem og alt som hører med, kanskje til og med barn også. Hva er forskjellen, bortsett fra at det er ulovlig da, å evt kose seg med noe pulver når man fester, eller alkohol?
Vis hele sitatet...
Pulver kan fucke deg opp jævlig, får du noe ureint dør du av det. Det er sjelden man dør av alkohol på den måten.. Da skal det faenmeg være mye av det også. Men det er en forskjell fra alkohol og kokain f.eks.. Kokain fucker deg opp mer enn alkohol... Hvertfall hvis det fortsetter.
Tenk deg hvordan ett barn har det hvis faren eller moren kommer hjem dopa på kokain og ikke tenker seg en dritt om.. Eller om den foreldern faktisk dør av det han/hun tok?
Jeg lover deg, mentalt vil jeg tro det er mye verre å få høre at faren/moren din døde av overdose på kokain enn for mye alkohol etter/under en tur på byen.

Kokain er ikke forsvarlig på noe som helst vis.. Det er kanskje morsomt og gøy, men der stopper det.. Hva er morsomt og gøy vs. risiko på overdose, avhengighet & ett ødelagt forhold til din egen familie?
Jeg vil også tro at det er mye enklere å bli avhengig av kokain enn alkohol..