View Single Post
Fin historie Jeg ser meg selv igjen i den historien der, med akkurat samma utviklinga, bare litt mildere(var ikke innom russisk mafia=)

Men jeg var en helt vanlig ungdom med mange venner, vanlig interesser og alt det der. Men så fikk jeg ideen om at jeg gjerne ville prøve mariuhana. Så prøvde jeg og noen kammerater det, og det utbikla seg, vi rusa oss på dette mye og det utvikla seg videre, jeg begynte å gjøre hærverk og stjele, som en fattig gatekriminell, og jeg opplevde alt det der som utrolig morsomt da. Men noen av venna mine slutta jeg å henge med, og blei nok sett på som en taper, og det var nesten som ejg bytta ut de tidligere venna mine med kriminelle.

Men etter litt "nedeperioder" der vi begynte å bli catcha på dop og andre ulovligheter av snut og foreldre, og å bli sett på som en taper av andre. Bestemte jeg meg for å forandre meg, og prøve å bli lovlig. JEg slutta etterhvert med hærverk, deretter stjeling, og etterhvert dop. Nå er jeg fortsatt lovlydig, det verste jeg holder på med nå er nok litt bombesprengninger

Angrer jeg på det året med dop etc? Egentlig ikke, jeg hadde det som sagt utrolig morsomt, men hovedgrunnen til at jeg slutta er nok det sosiale, at jeg ville ha tilbake vennene mine som jeg hadde skuffet osv. Det føler jeg at jeg har nå, og det er utrolig digg Har fortsatt kontakt med de kriminelle men det er lite.

Det er en utrolig deilig følelse å være helt lovlydig, når jeg tenker tilbake på hvordan jeg var.
Sist endret av mentalmelt; 16. januar 2008 kl. 16:39. Grunn: et aldri så lite regelbrudd