View Single Post
Trådstarter
414
Sitat av Tramp Vis innlegg
Bruker selv neurontin og vil ikke anbefale det, er mange slitsomme bivirkninger. Har fått det utskrevet pga smerter. Du kan jo alltid prøve å bytte lege hvis din nåværende ikke vil skrive ut, var ikke så vanskelig for min del da det var legen som anbefalte det
Vis hele sitatet...
Men så er bivirkninger individuelle, heldigvis
Men er selv litt kritisk til neurontin, grunnet bivirkningene virusinfeksjon og plutselig død.

Jeg er ikke av typen som bytter lege bare for å få utskrevet medisiner. Da tyr jeg heller til det mørke nettet eller klarer meg uten.
Jeg velger nå å bytte grunnet at han altfor mange ganger ikke virker til å egentlig bry seg så mye. Han er heller ikke blant de mest populære (mer rett over midten) hos legelisten.no.

Sitat av Imawesome Vis innlegg
Hey du! hva med å dra til psykolog for samtaler, så tar du opp det med angsten og lyrica'en. da har du noe å støtte deg på, om legen skulle avvise deg dette.
Vis hele sitatet...
Nå er problemet at jeg er benzo-avhengig og er desperat etter å komme meg ut av denne avhengigheten.
Så da hadde det heller vært bedre å bli henvist til en psykiater, men jeg ønsker ikke å bli henvist til en psykiater bare for å få Lyrica.

Lyrica er uansett bestilt nå fra utlandet via det mørke nettet (forbruk for 1.5-2 måneder) og vil forhåpentligvis ikke bli stoppet i tollen.

I nærmeste fremtid skal jeg også be om å bli henvist til en psykiatrisk institusjon. Kanskje har de et mer positivt inntrykk av Lyrica, og iallefall Neurontin der.
Sist endret av Who?; 10. august 2018 kl. 14:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.