View Single Post
Høres ut som du har lite å tilby på darknet - hvorfor skal jeg kjøpe dyr medioker shit av deg til blodpris, når storegutta kan tilby bedre kvalitet og pris?
De gutta henter kanskje til og med shiten selv, og kan derfor by på bedre kvalitet, potens og pris enn deg.
Det holder ikke å kjøpe 20g av en kompis til standardpris og tro du skal tjene noe på å videreselge det liksom.

At du vil spytte inn et par tusen er søtt, og avslører kanskje hvor lite forberedt du er på «gamet».
Det er liksom bare å kjøpe en hekker og starte, men du trenger kontakter.
Gode kontakter for gode varer og god pris, nettverk er over halvparten av gamet imo.
At du i det hele tatt spør oss hvor mye du skal handle inn, sier på en måte litt. De fleste dealere jeg kjenner bare ordner og kjører på. Hva er poenget med å spørre oss liksom, du kan ikke være så usikker om du først har tenkt å slinge dop.

Du kan selvfølgelig selge til venner og venners venner, men darknet tror jeg du kan glemme. Det krever en viss erfaring å ha det etablerte nettverket som kreves for å være konkurransedyktig der imo.

Husk at jo mindre kvanta du kjøper inn, jo mer betaler du pr/g.
Du må med andre ord kjøpe inn ganske mye for å i det hele tatt få en konkurransedyktig pris med profitt.
Folk skjønner med en gang når de handler av en mellommann. Hvem som helst kan videreselge standard bønne til 150kr, trikset er som sagt å kunne tilby noe enten jævlig billig, eller helst jævlig bra