View Single Post
Hør nå; jo mer åpenlyst du gjør det jo lettere blir det. Kle deg som normale folk, ikke hette og lue og joggebukse. Vær nystelt, blend inn i folkemengden. Og når jeg sier jo mer åpenlyst jo bedre, da mener jeg ikke at varene dine skal få flytid over det lokale torget. Men har aldri gått i mørke bakgater for det virker så suspekt uansett om det er grunn eller ikke. Ikke stå på det samme hushjørnet.

Et annet tips er; ikke bruk det ekte navnet ditt, registrer et tlf nr på en stakkar som ikke vet bedre eller enda bedre en som er streit men som har litt peiling på hvordan snuten jobber og som IKKE tyster!

Grav det ned ute, gjerne del det opp å ha det på flere steder. Ikke poste om detta på freak er også en god huskeregel

Hasj du selger eller er det alt mulig rart?

Også; hvis du skulle bli tatt med en større mengde, og de spør hvor du har fått det fra, du har ingen krav til å innrømme alt. Men anbefaler å godta forelegg på besittelse og nekte på salg, og da sier du: «det vil jeg ikke si» hver gang jeg sier det så slutter de å mase om det.

Det er sikkert mye mye mer men dette lærer du etterhvert