View Single Post
Hei freak's!

Hadde nylig et merkelig besøk av en ung politi betjent som jeg har hatt endel kontakt med grunnet oppfølging av urinprøver, ansvars møter etc. Har nylig nektet å skrive under en ny urinprøve så dette var jo noe h*n ville snakke om.
For å oppsummere litt så vi hadde en lang samtale forrige møte der jeg gang på gang nektet å skrive under urinprøve kontrakt. Grunnen min er at jeg er lei av å dra fram kølla foran en politi betjent og levere MIN urin, jeg er et fritt menneske her i Norge å syntes dette er for intimt for meg og det er nå nok. Men etter et par moral preker, mye nekting å et dusin spørsmål rettet mot dette, så fikk jeg gå.

Tilbake til besøket, som sagt ovenfor så dro betjenten opp dette med urinprøver igjen. Betjenten hadde vist hørt rykter om personer som har observert meg med en "mystisk" sigarett som luktet rart. Seriøs som jeg pleier å være foran politiet så klarte jeg ikke å holde en flir inne, siden dette var bare absurd tenkte jeg som ikke røyker vanlig tobakk engang. Hadde heller ikke inntatt noe cannabis eller vært i en rus tilstand siden forrige møte, så dette var jo piss prat i mine ører. Ga betjenten et spørsmål om hvem som hadde påstått dette, men alt jeg fikk var en dum bortforklaring.

Betjenten mente dette var vist en veldig skjellig grunn for mistanke om misbruk, noe som førte til at urinprøve kontrakten ble lagt foran meg. Jeg sto fortsatt ved min benektelse å lente meg bakover i stolen med øynene rettet i betjenten sine fortvilte øyne, merket også at h*n ble ganske irritert innvendig. Det var nå betjenten dro opp noe helt tilfeldig ut av det blå som sjokkerte meg, h*n lurte faktisk på hva freak brukeren min var.

Ut av instinkt å nervøsitet kom det automatisk ut av meg et spørsmål om hva freak forum er, viste ikke hva jeg skulle si. Hjertet mitt dunket et hakk fortere faktisk, siden jeg har mye personlig informasjon som jeg ikke vil folk skal koble til meg, særlig politiet. Men jeg prøvde å holde meg rolig mens betjenten foran meg snakket om freak forum, må si jeg ble sjokka over hva som kom ut av kjeften til betjenten. Et par ting som ble sagt var;
"Jeg vet du har bruker der og kan enkelt spore den opp på stasjonen."
"Du ødelegger bare for deg selv, er mye bedre å være ærlig."
"Dette er kjent i politiet, vi har har hatt så mange uerfarne ungdommer som betror seg til forumer for deretter å bli tatt grunnet det som blir skrivet."


Det kom til et punkt i møtet der betjenten faktisk ble så frekk å desperat at jeg ba h*n forlate hjemmet mitt, må si at oppførselen til betjenten gjorde at jeg fikk et nytt syn rundt politiet grunnet den dumme affæren. For de som lurer på hva jeg sa, så siterer jeg;
"Unnskyld meg, men dette blir altfor dumt. Du ankommer mitt hjem fult uniformert for deretter å kaste ut innsigelser rettet mot meg som jeg personlig, syntes er absurd. Jeg akter ikke å sitte her å motta krenkende kommentarer fra deg resten av kvelden, med mindre du har en ransakelse ordre på deg eller bevis for disse anklagene dine så vennligst forlat hjemmet mitt."

Det ble noen få sekunder med stillhet i rommet, fulgt opp av noen spørsmål der betjenten gikk helt i "avhør modus". Vanskelig å sette ord på, men se for deg en politi betjent som sitter rett foran deg med en intens øyekontakt, spør deg spørsmål og følger opp med et nytt spørsmål umiddelbart etter besvarelsen din. Min gikk litt som dette;
Betjent; Har du tatt noe idet siste?
Meg; Nei.
Betjent; Er du 100% sikker?
Meg; Positiv.
Betjent; Har du noe ulovlig her som jeg burde vite om?
Meg; Nei.
Betjent; Så hvis jeg ransaker rommet ditt så finner jeg ingenting?
Meg; Det er riktig, men har du en grunn for det? (fikk ikke svar på det)
Betjent; Er du villig til å ta en frivillig urinprøve?
Meg; Ja, men da krever jeg at du forlater hjemmet mitt.


Betjenten gikk med på dette og en urinprøve ble frivillig utført. Selvfølgelig ble den negativ og en kort ros prek ble sagt, tok noen sekunder før betjenten avsluttet møtet med "Ta vare på deg selv nå, (navnet mitt)" og forlot endelig hjemmet mitt. Så jeg sitter her nå etter noen dager, og lurer.

Kan de faktisk spore opp freak brukeren min å koble den til meg?
Isåfall, er det jeg har skrivet vannfaste bevis?
Kan det som jeg har skrivet/sagt i innlegg bli brukt mot meg?
Har dere opplevd å få usanne påstander av politiet før eller opplevd en lignende situasjon?
Hva syntes dere om oppførselen til betjenten?
Hvordan fremsto jeg?

Takker for svar, tar imot ris&ros og svarer på spørsmål.
Sist endret av RandomNykter; 14. november 2014 kl. 14:15. Grunn: Rettet opp skrivefeil.